FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Omar Sulaman (ar: عمر سليمان), lepiej znany przez swój pseudonim Wilk - jeden z dwóch drugorzędnych antagonistów (wraz z Hadirem Karimem) gry wideo Call of Duty: Modern Warfare z 2019 r., rebootu serii Modern Warfare.

Jest potężnym arabskim terrorystą i założycielem Al-Katali, i dąży do usunięcia wszelkiego rodzaju zagranicznej władzy z krajów na całym świecie poprzez różnego rodzaju ataki terrorystyczne, głównie w celu uwolnienia swojego kraju ojczystego Urzykistan od kontroli generała Barkowa i dać niezależność swojemu ludowi na całym świecie. Jego plany doprowadziły go do konfliktu z C.I.A., Urzikstan Liberation Force i S.A.S.

Głosu użyczył mu Joel Swetow.

Osobowość

Nawet zanim stał się postacią terrorystyczną, Omar Sulaman był znany światu jako ogromnie duża kluczowa postać w świecie wojny o wolność, uważana powszechnie za wielkiego bohatera w całym świecie zachodnim. Porzucając życie, Sulaman widział, że jest kochany, więc przeprowadził atak obronny w Afganistanie przeciwko wpływom rosyjskim.

Po tym incydencie Sulaman stał się wyjątkowo zimnym, bezwzględnym, manipulacyjnym i przede wszystkim potężnym człowiekiem, głównie w świecie terroryzmu, i dążąc do dążenia do niezależności na całym świecie, starając się korzystać z organizacji Al-Katali i zaczął działać, aby usunąć świat z wszelkiego rodzaju obcych potęg, ale chciał uwolnić swój lud w Urzykistanie od wpływów i inwazji generała Barkowa.

Po tych wydarzeniach; Sulaman poświęcił resztę życia na to, wykorzystując tę ​​organizację do przeprowadzania konwencjonalnych ataków terrorystycznych, zabijając dziesiątki obywateli (nawet w Urzykistanie), w tym dzieci w tym procesie, co sugeruje, jak bardzo zimny i „bezwzględny” jest naprawdę. Nie uważa się jednak za potwora ani złoczyńcę, uważa się za bohatera, a innych, z którymi „walczy”, za wrogów i złoczyńców.

Niezwykle ważne jest, aby pamiętać, że Wilk ma zrozumiałe motywy i cele, myśląc tylko o większym dobru ludzi na świecie. Mimo że nie jest związany ani nie współpracuje z Barkowem, ma on podobne cele; ponieważ oboje pragną uwolnić własny lud.