FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Wsióry to pomniejsi antagoniści występujący w grze wideo Postal 2. Jest to grupa psychopatycznych wieśniaków mieszkających w Paradise, którzy mieszkają w fatalnych warunkach (jak zostało to dobitnie pokazane w jednym z domów w Okolicach Chicken Queen). Mają też dziwne zamiłowania związane z fetyszem oraz chęć uprowadzenia Kolesia bez nadzwyczajnego powodu.

IdeologiaEdytuj

W przeciwieństwie do dwóch poprzednich grup, Wsióry nie mają ideologii oraz nie są demonstrantami. Są to zwykli wieśniacy płci męskiej, którzy żyją własnym życiem w Paradise. Mieszkają oni w fatalnych warunkach ale nie przejmują się zbytnio tym faktem. Mówią też z wyraźnym wieśniackim akcentem. Niestety to nie zmienia faktu, że są oni bardzo porywczy, agresywni i brutalni w swoich akcjach. Często nie tolerują gdy ktoś przywłaszcza sobie ich rzeczy lub robi coś co uznają za zachowanie prowokacyjne. Mają też dziwne fetysze związane z ubieraniem ludzi w stroje pokraków i molestowaniem ich seksualnie. Zwierzęta też nie mogą czuć się bezpiecznie w ich pobliżu. Ich brutalne zachowanie może też być oznaką choroby psychicznej, ale takie zachowanie wydaje się być normą w uniwersum Postala.

RozgrywkaEdytuj

Postal 2Edytuj

Kilkoro członków grupy można spotkać od Poniedziałku, ale nie zaatakują Kolesia dopóki ten uda się na Cmentarz na grób swojego ojca w Środę. W Środę, gdy Koleś idzie na Cmentarz by obsikać grób ojca, grupka Wsiórów czai się na niego, a jeden z nich ogłusza go łopatą po czym zabierają nieprzytomnego Kolesia wprost do swojej kryjówki w Gorzelni. Gdy Koleś budzi się wewnątrz skrzyni słyszy jak dwójka Wsiórów zastanawia się kto powinien zgwałcić go pierwszy. Kolesiowi udaje się uciec po czym widzi w lustrze, że został przebrany w strój pokraka. Koleś musi przebić się przez całą gorzelnię walcząc przy tym z dużą grupą uzbrojonych Wsiórów. Nie są oni nadzwyczajnie uzbrojeni i łatwo ich pokonać jednak to nie zmienia faktu, że w ogólnie nie należy na nich uważać.

Po wykonanym zadaniu, Wsióry będą atakować Kolesia, kiedy tylko go zauważą.

Wsióry również atakują Kolesia w Lesie gdy ten zebrał idealną choinkę. Wieśniacy uważają jednak, że choinka to ich własność i postanawiają otworzyć jego świąteczny prezent czyli zabić go.

Apocalypse WeekendEdytuj

Postal 2 Paradise LostEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Ze wszystkich Grup Nienawiści, Wsióry to jedyna grupa, która atakuje Kolesia bez żadnego powodu. Przeciwnicy RWS zaatakowali go za pracę dla Running With Scissors. Przeciwnicy Książek zaatakowali go za bycie w Bibliotece i oddanie książki. Rzeźnicy zaatakowali go za wejście na zaplecze sklepu Meat World i odkrycie, że masakrują żywych ludzi. Dostawcy zaatakowali go za wybuchową paczkę przesłaną do Kolesia, która zabiła jednego z nich (lub za wtargnięcie do Magazynu Paczek bez płacenia), a Wegetarianie zaatakowali go za mordowanie krów.