FANDOM

X to Xilleński generał.

Osobowość

W Inwazji Potworów, Kontroler jest zimnym manipulantem. Kontroler chętnie podbił Ziemię w spokoju, dając ludziom czas na oddanie się bez jakiegokolwiek rozlewu krwi, ale był bardziej niż skłonny zarządzić śmierć niezliczonych ludzi, jeśli nie będą przestrzegać.

W Godzilla: Ostatnia Wojna, Kontroler wydaje się być niestabilny psychicznie, ponieważ nie ma żalu w zabijaniu swojego przełożonego, dowódcy Xilien, który prawdopodobnie jest jego mentorem. Kontroler ma skłonność do przedwczesnego napadu histerycznego śmiechu, tak jak kiedy jeden z jego potworów zostanie pokonany, gdy Godzilla został uwolniony lub gdy zostanie pokonany w ręku, aby walczyć z Shinichim Ozakim. Kontroler jest również narażony na gwałtowne wybuchy wściekłości. On staje się bardzo zły, gdy jedno z jego potworów zostaje pokonane, albo gdy jest podniecony przez jednego z ludzi, często do niego podnosząc się w górę i w dół, i machając rękami w złości. Jednak te wybuchy są wyjątkowo krótkie i może zerwać się pomiędzy mrocznym gniewem a chłodnym i bez emocjonującego stanu w ciągu kilku sekund.

Umiejętności

Kontrola

Xiliański generał potrafił kontrolować każdą istotę posiadającą w krwi zasadę M.

Promień

Kaiser potrafił strzelać promieniem z ręki. Tej zdolności użył miedzy innymi do obudzenia mocy w Ozakim.

Super regeneracja

Podczas walki z Xiliańskim generałem Ozaki użył regeneracji, by wyleczyć rany odniesione w walce.

Oddawanie energii

Przed wybuchem statku Xilienów, Kaiser oddał energię Monsterowi X, by zmienił się w Kaiser Ghidorah. Również Ozaki oddał swą energię Godzilli by pokonał Potwora X.