FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Kira: Masz takie miękkie dłonie... Takie słodkie, blade palce... Pogłaszczesz mnie po policzku? Bardzo mnie to uspokaja... Gdy byłem dzieckiem... Słyszałaś o Monie Lisie Leonarda da Vinci, prawda? Gdy zobaczyłem ten obraz w książce, gdy ją po raz pierwszy zobaczyłem... Jakby to ująć? To trochę brzydkie, ale dostałem wzwodu. Po prostu wyciąłem część zawierającą jej dłonie i zawiesiłem ją w pokoju. Twoje także chciałbym wyciąć.

Wolontariuszka: Co pan wyprawia?!

Kira: Nazywam się Yoshikage Kira. Do tej pory zabiłem 48 kobiet z pięknymi dłońmi, ale ty jesteś tą jedyną! Jedyną, która poznała moją tożsamość!

—Kira

Yoshikage Kira - Główny złoczyńca w czwartej części mangi i anime Jojo's Bizarre Adventure, zatytuowanej Diamond is Unbreakable. Jest to seryjny morderca kobiet, który za główny cel w swoim życiu uważa pokojowy żywot w małym miasteczku

Dzieciństwo

Kira wydawał się być normalnym dzieckiem. Były to jednak pozory. Rozwijał się w nim fetysz do kobiecych dłoni. W wieku 18 lat dokonał rzezi rodziny Sugimoto. Stało się tak, zanim odkrył swoją widmową falę, toteż była to jego jedyna zbrodnia zauważona przez kogokolwiek. Ojciec, który najprawdopodobniej wiedział, że jego syn morduje kobiety, poprosił o pomoc wiedźmę, którą spotkał w Kairze (Była ona sługą Dio). Ta zgodziła się i powierzyła mu łuk, mający możliwość nadawania Standów, w zamian żądając, aby ten strzelał z niego do przypadkowych osób, aby Dio uzyskał nowych sprzymierzeńców. Ojciec Kiry przystanął na tę propozycję i dzięki temu jego syn zyskał Standa Killer Queen, który posiadał umiejętność zamienienia dowolnego przedmiotu w bombę. Dzięki temu Kira łatwo pozbywał się ciał swoich ofiar.

Dorosłe życie

Jako 31 latek Kira ustatkował się. Mieszkał w willi po rodzicach i miał pracę.

Pewnego dnia pojawił się jednak problem.

Spacerując po parku, w towarzystwie dłoni swojej ostatniej ofiary, Kira stwierdził, że dłon zaczyna gnić. Schował ją do torebki, jaką otrzymał w miejscowej piekarni. Pech chciał, że natknął się na nieco upośledzonego piętnastolatka, Shigechiego, który również posiadał torebkę z tej piekarni. Wpadli na siebie i upuścili torebki. Kira podniósł torebkę Shigechiego, a Shigechi, Kiry. Kiedy dotarło to do Yoshikage, począł starania, aby odzyskać swoją własność. Niestety, koniec końców Shigechi odkrył dłoń. Od razu nasłał na Kirę swoją moc - Harvest. Wtedy to Kira zorientował się, że nie jest jedynym użytkownikiem Standa na świecie. Harvest okazał się bezsilny wobec Killer Queen, więc Shigechi począł uciekać. Zdołał wcześniej oderwać guzik z garnituru Kiry. Starał się podbiec do swojego przyjaciela - Josuke, aby przekazać mu wiadomość o mordercy, ale Kira zabił go, zanim do tego doszło. Harvest zdołał jednak wrzucić do sali, w której przebywał Josuke guzik Kiry, co naprowadzi bohaterów na jego trop.

Galeria