Złoczyńcy Wiki
Advertisement
Złoczyńcy Wiki
Do szablonu +18.png
Uwaga!

To chyba dobra chwila na drinka, i zimną wyrachowaną przemowę ze złowrogim wydzwiękiem. Przemowę o polityce, o porządku, o braterstwie, o władzy. Ale przemowy są na kampanie. Teraz nadszedł czas działania.

—Przemówienie Złego Morty'ego po objęciu funkcji Prezydenta Cytadeli Ricków.

Prezydent Mortimer „Morty” Smith, nazywany „Zły Morty” - główny antagonista animowanego serialu telewizyjnego dla dorosłych Rick i Morty. Jest alternatywną wersją oryginalnego Morty Smitha.

Był twórcą złego Ricka Sancheza i tym, który naprawdę był odpowiedzialny za śmierć Ricków i uprowadzenia Mortych z różnych wymiarów; udało mu się uciec z aresztu i został wybrany na pierwszego prezydentem Cytadeli Ricków po zniszczeniu Konsylium Ricków.

Głosu użyczył mu Justin Roiland, który również podłożył głos dla Ricka Sancheza z wymiaru C-137, oraz dla Morty'ego Smitha z wymiaru C-137.

Biografia

Zły Morty zabił swojego dziadka Złego Rick i zmodyfikował jego ciało za pomocą implantów cyborgów, aby go kontrolować, aby go osłonić na wypadek, gdyby on i jego plany zostały odkryte.

Z nieznanych powodów Zły Morty zamierzał zabijać Ricków i torturować ich wnuków Mortych. Używając Złego Ricka, z powodzeniem zabił 27 Ricków i porwał ich Mortych. Rick z wymiaru C-137 został za to obwiniony i był ścigany przez Konsylium Ricków.

Po śmierci Złego Ricka, Konsylium Ricków zwróciło Mortych bez Ricków ich rodzinom, aby przeżyli resztę swojego życia, w tym Złego Morty'ego. Zanim wszyscy Mortyowie wchodzili na pokłady statków, by wyruszyć w ich życie, Konsylium odkryło, że ​​Zły Rick był zdalnie sterowanym robotem działającym na rozkaz kogoś innego. Ostatnim razem, gdy widzimy Złego Morty'ego, to gdy zdejmuje swoją opaskę na oko - która trzymała nadajnik dla Złego Ricka - i niszczy ją, ujawniając go jako kontrolera Złego Ricka. Zły Morty odwrócił się, by wejść na pokład odlatujących statków, wyglądając teraz identycznie jak reszta Mortych.

W odcinku "Bliskie spotkanie Rickowego stopnia" Zły Morty potajemnie opracował alter ego, które stało się kandydatem na prezydenta nowo-demokratycznej Cytadeli Ricksów. Menadżer Kampanii Morty był odpowiedzialny za kandydaturę Morty'ego, chociaż na początku nie traktuje poważnie swojego kandydata. Ale pomimo kpiny ze strony Ricka, a nawet innych Mortych, jego kandydat wygłosił porywającą mowę o podziale klasowym między różnymi Rickami i Mortyami na Cytadeli podczas debaty, która przyniosła mu pochwały i wsparcie. Później Zły Morty natychmiast zwolnił swojego Menadżera z powodu braku wiary.

Śledczy Rick pokazał byłemu Menadżerowi Kampanii Złego Morty'ego akta ujawniające prawdziwą naturę kandydata. Przerażony prawdą, Menadżer próbuje zabić Złego Morty'ego, aby powstrzymać go przed objęciem urzędu, i zostaje natychmiast aresztowany. Niestety dla niego Zły Morty przeżył zamach i wygrał wybory. Po tym, jak Rada Ricków ujawniła się jako prawdziwa siła stojąca za Cytadelą i poinformowała Złego Morty'ego, że odpowie przed nimi, nowo wybrany prezydent skazał ich wszystkich na śmierć, z wyjątkiem dwóch, którzy nie podzielali tego samego uczucia i byli przerażeni. Menadżer Kampanii Morty został zabity przez agentów Ricków Tajnych Służb przez wyrzucenie w kosmos. Jego ciało jest jednym z wielu ciał wypływających ze śluz Cytadeli w następstwie czystki przez nową dyktaturę. Wśród zabitych był także Śledczy Rick, który został zabity za odkrycie sekretu Złego Morty'ego.

Wygląd

Zły Morty ma taki sam wygląd jak większość innych Mortych, ma żółtą koszulę, ciemnoniebieskie spodnie, czarne buty i krótkie brązowe włosy, ale ma opaskę na oko i czarne skarpetki. Zdjął opaskę po zabiciu Złego Ricka, a później nosił zwykły ciemnoszary garnitur i pasek z czerwonym krawatem; kiedy zdejmował opaskę, ten odsłonięty przewód wystający spod oka natychmiast wepchnął z powrotem.

Advertisement