FANDOM

Zabójca – antagonista pojawiający się w Fate/Zero jako sługa Kireia Kotomine podczas Czwartej Wojny Świętego Graala. Jego unikalną cechą jest zdolność manifestowania się jako wiele bytów naraz. Wszyscy oni są agentami rozpoznawczymi zarówno Kireia, jak i Tokiomiego Tohsaka.

Charakterystyka

Wygląd

Wiele ciał Zabójcy może się znacznie różnić w zależności od wieku, płci, budowy i stylu ubioru, ale ogólnie ich włosy wydają się fioletowe, a ich skóra i ubranie są prawie czarne. Nosi standardową maskę przypominającą czaszkę związaną ze znanym Hassanem z innych Wojen Graala. Maski zmieniają się, gdy zmienia osobowości.

Osobowość

Każdy z Zabójców ma swoją osobowość, a ich doświadczenia nie są dzielone między nimi. Mówi się, że kobieta Zabójca jest główną osobą, która wchodzi w interakcje z Kireiem. Celem Zabójca w dążeniu do uzyskania Graala jest "mieć doskonałą i zjednoczoną osobowość". Ponieważ jego Mistrz nie ma zamiaru wygrać wojny, zostaje przeklęty na los podglądacza. Kirei podążając za rozkazami Tokiomiego sprawia, że jest naprawdę sługą sługi. Spiskował, by porwać Świętego Graala przed Kireiem lub Tokiomim w razie, gdyby Wojna poszła na ich korzyść, ale nie miał nawet szansy na pokazanie swojej buntowniczej strony, zanim został pierwszym Sługą wyeliminowanym z wojny.

Biografia

Fate/Zero

Zabójcy początkowo pełnią rolę agentów rozpoznawczych dla Tokiomiego i Kireia, po tym jak Gilgamesz zabija jednego z nich w pełnym widoku innych Mistrzów, którzy nie posiadają żadnej specjalizacji w żadnej konkretnej umiejętności. Ta taktyka skutecznie odwróciła uwagę innych mistrzów, którzy uwierzyli, że Kirei i Zabójca zostali pokonani, co pozwoliło Zabójcom poruszać się bez przeszkód.

W rozmowie Kiritsugu Emiyi i Maiyi Kiritsugu trudno było uwierzyć, że Zabójca został pokonany tak łatwo, więc rozkazuje Maiyi wysłać chowańce, aby pilnowały Kireia Kotomine, który ukrył się w Kościele Fuyuki. W bitwie pomiędzy Szermierzem i Włócznikiem Kiritsugu zauważa jednego z Zabójców obserwujących bitwę.

Ich dalsze istnienie zostaje odkryte, gdy Jeźdźca i Waver Velvet przypadkowo napotykają się na trzech Zabójców w kryjówce Zaklinacza, ale wycofali się po tym, jak jeden z nich został zabity.

Kirei używa wszystkich swoich znaków posłuszeństwa, aby wysłać wszystkich Zabójców, by ocenili poziomy mocy Iskandara. Zabójcy zostają zmasakrowani przez Specjalną Broń Iskandara.