FANDOM

Zobacz inne pojęcia – Zander Rice

Moim celem nie było zakończenie mutacji, ale kontrolowanie jej. Zdałem sobie sprawę, że nie musimy przestać udoskonalać tego, co jemy i pijemy, ale moglibyśmy użyć tego jako części nas do doskonalenia się. Dystrybucja terapii genowej dyskretnie przez wszystko, od słodkich napojów po płatki śniadaniowe. I zadziałało. Przypadkowa mutacja przeszła drogę polio.

—Zander Rice wyjaśnia swoje plany dla Wolverine'a

Zander Rice – główny antagonista dramatu z 2017 roku, Logan. Oparty jest na postaci z komiksów Marvela.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

W 1983 roku, gdy Rice był dzieckiem, jego ojciec został zabity przez Wolverine'a, kiedy mutant został uwolniony z więzienia w ośrodku Alkali Lake, zabijając każdego, kto próbował go powstrzymać.

Logan Edytuj

Dziesięć lat później Zander Rice pracował w projekcie Transigen, który miał na celu ograniczenie rozprzestrzeniania się mutantów na planecie. Używając genetycznie zmodyfikowanej żywności, Rice rozprzestrzenił wirusa powodującego mutacje, który spowodował narodzenie się zmutowanych dzieci. Po sukcesie projektu Rice zainicjował projekt stworzenia zmutowanych dzieci do sprzedaży w postaci broni znanej jako X-23 i X-24.

Po sukcesie projektu X-24 Rice zlecił zakończenie projektu X-23, co poskutkowało, że personel z obiektu badawczego postanowił uwolnić i uciec ze zmutowanymi dziećmi. X-23, znane też jako Laura uciekła ze swoim biologicznym ojcem, Loganem i Charlesem Xavierem. Rice nadzorował operację, aby ją schwytać, zezwalając na użycie X-24.

W Północnej Dakocie, gdy Rice i jego siły usiłowali zebrać dzieci próbujące przekroczyć granicę do Kanady, stanął twarzą w twarz z Loganem. Wyjaśniając swój plan, Logan skorzystał z okazji i zabił go strzałem w gardło.