FANDOM

Do szablonu +18
Uwaga!

Zorin Blitz jest oficerem Organizacji Millennium, pełniąc funkcję dowódczyni Letzte Bataillon i antagonistką w mandze Hellsing oraz jej adaptacji OVA, Hellsing Ultimate. Występuje tam jako główna antagonistka 7 tomu mangi i 7 odcinka w OVA.

Charakterystyka Edytuj

Wygląd Edytuj

Zorin jest wampirzycą o ciemnobrązowej skórze i krótkich, kolczastych pomarańczowych włosach. Jest bardzo wysoka i umięśniona, co daje jej imponującą prezencję. Ma wąskie zielone oczy, a prawe oko jest znacznie ciemniejsze. Ma trzecie oko w prawej dłoni, które otwiera się tylko wtedy, gdy używa swoich mocy iluzji. Oprócz muskularnego ciała i androgynicznego wyglądu jej piersi są bardziej stożkowate i masywne.

Najważniejsze cechy Zorin to jednak jej tatuaże. Składają się z dużego pentagramu na czole, purpurowej spirali na prawym ramieniu i niezliczonych liter pokrywających całą prawą stronę jej ciała (a przynajmniej jej twarz, szyję i ramię). Kiedy używa swoich mocy iluzji, tatuaże na jej ramieniu wydają się zsuwać i wysuwać z dłoni, szybko zastępując je większą ilością tatuaży na jej skórze.

Zorin ma na sobie ciemnozieloną górną halterę i dolną połowę standardowego munduru bojowego Letzte Batallion (spodnie i buty). Nosi również czarne rękawiczki na obu dłoniach i rzadko widuje się ją bez jej srebrnej i ciemnoszarej kosy.

Osobowość Edytuj

Zorin jest niezwykle sadystyczna i żądna krwi, często czerpiąc przyjemność z używania swojej magii iluzji, by łamać umysły swoich ofiar, zanim je wykończy. Pokazano ją jako okrutną, ponieważ z radością pokazuje wrogom iluzje bolesnych wydarzeń z ich przeszłości, takich jak pokazanie jednemu z najemników Dzikich Gęsi jego martwej córki i retrospekcja Seras z dnia, w którym jej rodzice zostali zamordowani. Podobnie jak wiele innych potworów w Hellsingu, okazuje niewielki lub żaden szacunek swoim przeciwnikom, nazywając najemników Dzikich Gęsi „smutnymi workami mięsa”, a Seras nazywa słabą. Szybko też staje się gniewna i impulsywna, co doprowadziło ją do działania wbrew rozkazom i atakowania posiadłości Hellsing, co ostatecznie skończyło się jej śmierci.

Ciekawostki Edytuj

  • Jej nazwisko, Blitz, oznacza po niemiecku „błyskawica”. Jest to prawdopodobnie odniesienie do Blitzkrieg (Błyskawicy), taktyki wojskowej stosowanej przez nazistowskie Niemcy we wczesnych latach II wojny światowej.
  • Zorin Blitz jest jedną z niewielu głównych postaci w serii, która nie nosi białych rękawiczek. Jest także jedyną ważną członkinią Millennium, której brakuje takich rękawiczek.
  • Co ciekawe, mimo że Schrödinger powiedział jej, że major i doktor nie mieli czasu na aktywację przełącznika śmierci, widać, że aktywuje się później, po tym, jak Seras ją zabiła. Prawdopodobnym jest, że aktywuje się w odpowiedzi na jej śmierć, choć możliwe jest również, że Major i Doktor po prostu zostawili ją na śmierć za udowodnienie, że jest niekompetentna.
  • Kosa Zorin jest uderzająco podobna do broni Soul Eater Evansa z anime Soul Eater. Głównie w konstrukcji ostrza. Jedynymi znaczącymi różnicami jest brak oka na kosie Zorin i kolory samego ostrza. Podczas gdy jej kosa jest ciemno-jasnoszara, broń Soula jest czerwona i ciemnoszara, oddzielone podobnym zygzakowatym wzorem.
  • Co ciekawe, wzory Zorin są całkiem podobne do złoczyńcy z pierwszej serii Hellsing - Incognito. Oboje mają zniekształcone oko i tatuaże pokrywające połowę ich ciała.

Galeria Edytuj